27 juni 2012 (Grong; Noorwegen)

27 juni 2012 - Grong, Noorwegen

Beste reisblog volgers,

In plaats van een verhaal over onze belevenissen van de afgelopen dagen (hebben wat toelichting gegeven bij de foto''s in het album Grong) willen we hierbij van de gelegenheid gebruik maken om jullie allemaal te bedanken voor de leuke reacties.

Wij vinden het harstikke leuk om te merken dat ons blog zo goed wordt gelezen/gevolgd. Naast de algemene reacties hebben we ook nog enkele tips mogen ontvangen, dank daarvoor.

Maar wees gerust dit is geen laatste bericht want thuis zijn we nog (lang) niet! We moeten nog ca. 2200km richting ons eigen bed dus er volgt nog minimaal een reisverhaal.

Nogmaals dank voor jullie interesse in onze reis en tot snel!

Groeten de Noordkapers

1. Ron mansveld:
    28 juni 2012
    Het is ook echt leuk om jullie verhalen te lezen. Een dergelijk avontuur maak je toch niet dagelijks mee. Hoop dat jullie het ook onderling goed met elkaar kunnen vinden. 'De foto's zijn weer erg mooi en kunnen door jullie bij thuiskomst als screensaver(s) worden gebruikt. Tot snel!
  2. Ita Bekking:
    28 juni 2012
    Hoi allemaal

Jullie hebben nog heel wat kilometers te gaan.
    Weer heel mooie foto's en verslag.
    Ik hoop toch dat er nog vele foto's en reisverhalen komen.
    Veel succes met de volgende kilometers.

Groetjes Ita Bekking
  3. Sandra:
    29 juni 2012
    Superleuk!
    Vooral het bezoek aan de kerstman!
    En wat een mooie reis.
    groetjes, Sandra de Weijze
  4. Willem:
    29 juni 2012
    Hallo daar motormuizen,
    Theo en Rob, de bandjes waren toch eerder op dan verwacht! Toch iets achtergelaten in het Noorse landschap!. Even was ik een onderdeel van jullie expeditie, toen ik op afstand jullie in de richting van een motorzaak kon sturen.
    Ook al hebben jullie het doel, de Noordkaap, bereikt, het echte doel is natuurlijk de reis zelf. En die is nog niet over!

ENJOY! Tot volgende week.

Willem