1 juli 2012 Nederland

1 juli 2012 - Bodegraven, Nederland

De cirkel is rond

Het is zover, onze reis zit erop! Op 14 juni zijn we vanuit Bodegraven vertrokken richting de Noordkaap en vandaag op 1 juli zijn we rond het middaguur weer teruggekomen in Bodegraven. Hiermee is de cirkel rond en onze reis beeindigd.

Het was een fantastisch avontuur wat uiteindelijk erg goed is verlopen; zonder technische mankementen, ongevallen en andere nare zaken. Daarnaast hebben we het zeer getroffen met het weer, op een enkele extreme regenbui na was het over het algemeen perfect weer om op de motor te zitten. Uiteindelijk een prachtige ervaring rijker!

Dit zijn voorlopig de laatste woorden die op het blog worden geschreven. De foto's en filmpjes worden nog uitgezocht en mochten we nog beelden tegenkomen die we jullie niet willen laten ontgaan dan komt er nog eenmaal een update.

Nogmaals dank voor jullie leuke reacties en interesse in ons blog!

Groeten van de Noordkapers.

(gereden aantal km: 7.626)

1. Ankie Akkermans:
    1 juli 2012
    Fijn dat jullie veilig thuis zijn en met met een goed gevoel kunnen terugkijken! Bedankt voor de leuke reisverslagen en mooie foto's! Zie graag nog meer foto's.

Groetjes Ankie
  2. Willem j. de rijk:
    2 juli 2012
    hallo beste Noordkapers, petje af hoor!! een heul mooie prestatie en ook een prachtige ervaring rijker. een die je nooit meer zal vergeten en nog lang over kan napraten. een team is gesmeed, wellicht kunnen jullie een kleine vertelling, met plaatjes natuurlijk, houden voor VROEM. graag kom ik binnen kort naar Deft. groet en tot dan. Willem
  3. Ron mansveld:
    2 juli 2012
    Een geweldige prestatie! Top! Ik ga jullie reisverslagen missen, of komt er een vervolg ............. ;-))